آشنایی با مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

اگر قصد سفر به مشهد را دارید می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا و گشت و گذار در مکان های تفریحی گردشگری از مراکز خرید متنوعی که در این شهر برپا شده دیدن نمایید. بدون شک که مهمترین بخش سفر نیز علاوه بر گشت و گذار در مناطق گردشگری و تفریحی، خرید کردن در بازار ها، مراکز خرید آن شهر و خرید سوغاتی به شمار می آید، در مقاله آشنایی با مراکز خرید مشهد می توانید به راحتی قبل از سفر به مشهد با مطالعه ی آن، با مراکز خرید شهر مشهد بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با مراکز خرید مشهد

 

مراکز خرید و پاساژ های مشهد

شهر مشهد یکی از شهر های پیشرفته در کشور به شمار می آید که وجود پاساژ ها و مراکز خرید گسترده در بخش های مختلف این شهر علاوه بر تامین نیاز خرید مردم زیبایی دوچندانی را به شهر بخشیده است. از جمله پاساژ ها و مراکز خرید در مشهد را می توان پاساژ پروما، پاساژ آرمان، پاساژ الماس شرق، و مجتمع تجاری وصال همچنین برج آلتون نام برد که از بین دیگر پاساژ های این شهر پذیرای مسافران عزیز به شهر مشهد می باشند.

پاساژ پروما

در خیابان فردوسی نزدیک به میدان جانباز شهر مشهد می توانید مرکز خرید لوکس با طراحی شیک به نام پاساژ پروما را بیابید. در این پاساژ انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه همچنین تنوع بالایی از لوازم خانگی و لوازم آرایش بهداشتی و انواع دیگر محصولات لوازم آشپزخانه و مواد غذایی موجود می باشد. همچنین شهربازی، سالن بولینگ، کافی شاپ و رستوران پروما در کنار دیگر خدمات این پاساژ همچون اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ مسقف دارای تهویه از ویژگی های این مرکز خرید به شمار می آید.

اگر در سفر تور مشهد می خواهید با گشت و گذار در یک پاساژ خرید محصولات مورد نیاز خود را انجام دهید، پاساژ پروما گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در بخش مغازه های خشکبار این پاساژ می توانید زرشک و زعفران که جزو سوغاتی های شهر مشهد به شمار می آید را خریداری کنید. در هنگام رزرو هتل مشهد بهتر است زمانی را انتخاب کنید که با زمان حراجی های این پاساژ هماهنگ باشد. زیرا در این زمان می توانید محصولات برند را با تخفیف های عالی خریداری کنید. بهترین زمان برای خرید لباس های تابستانی و استفاده از تخفیف های این پاساژ اواخر آبان یا اوایل آذر بوده که می توانید با رزرو هتل مشهد در های هتل از تخفیفات ویژه این پاساژ استفاده کنید.

پاساژ پروما

پاساژ تجاری آرمان

در پاساژ آرمان می توانید انواع پوشاک و دیگر محصولات را از برند های معتبر داخلی و خارجی خریداری کنید. علاوه بر انواع محصولات مناسب برای خانم ها و آقایان همچنین انواع لوازم خانگی و صنایع دستی و خشکبار می توانید از کافی شاپ و رستوران این پاساژ استفاده کنید. این مرکز خرید در خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت واقع شده و پذیرای شما مسافران عزیز می باشد.

این پاساژ در نزدیکی حرم مطهر امام را واقع شده و با رزرو هتل نزدیک حرم می توانید به راحتی به این مرکز خرید لوکس دسترسی داشته باشید. رزرو هتل آپارتمان سروش که در نزدیکی این پاساژ واقع شده است، گزینه ای خوب برای دسترسی آسان به حرم امام رضا (ع) و دیگر مراکز خرید از جمله پاساژ تجاری آرمان و... می باشد.

پاساژ تجاری آرمان

پاساژ الماس شرق

در راستای آشنایی با مراکز خرید مشهد بدون شک می توان پاساژ الماس شرق را جزو یکی از زیباترین و لوکس ترین پاساژ های مشهد عنوان کرد. این پاساژ که در انتهای خیابان خیام شمالی واقع شده است. از فروشگاه های پوشاک مناسب برای خانم ها و آقایان همچنین کودکان گرفته تا رستوران و کافی شاپ، سرزمین عجایب،آبنمای جامپینگ، آکواریوم همچنین مرکز خرید نقره فروشی و لوازم خانگی می باشد.

اگر هدف شما رزرو هتل نزدیک حرم است، بدون شک برای دسترسی به دیگر مراکز خرید همچون پاساژ الماس شرق که کمی فاصله دورتری نسبت به حرم دارند زیاد معطل نخواهید شد، زیرا با گشت و گذار در این پاساژ با یک تیر دو نشان خواهید زد با شهربازی الماس شرق هم می توانید به تفریح خود در کنار خانواده بپردازید، هم از بین تنوع بالایی از محصولات همچنین مغازه های خشکبار موجود در این پاساژ برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید، در این پاساژ در وقت شما صرفه جویی می شود زیرا می توانید هر آنچه که مورد نیازتان هست را بدون گشت و گذار در سطح شهر خریداری کنید.

پاساژ الماس شرق

مجتمع تجاری وصال

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد مجتمع تجاری وصال می باشد. در مجتمع تجاری وصال می توانید علاوه بر خرید انواع محصولات برند و با کیفیت از پوشاک تا عطر و ادکلن همچین انواع عینک و کیف و لوازم آرایشی موجود در این مرکز تجاری از رستوران های معروف با غذاهای خوش طعم آن نوش جان نمایید. این مجتمع تجاری در بلوار خیام شمالی در منطقه گردشگری سپاد واقع شده و علاوه بر گشت و گذار در مراکز خرید آن می توانید از جاذبه های تفریحی آن همچون کلبه وحشت و شهربازی و دیگر بخش های تفریح آن استفاده کنید.

مجتمع تجاری وصال

برج آلتون

چرم مشهد یکی از معتبر ترین و معروف ترین چرم در دنیا به شمار می آید، برای خرید انواع کیف و کفش و محصولات چرم مشهد می توانید به برج آلتون سری بزنید و از زیباترین محصولات این مرکز خریداری نمایید. این برج تجاری در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده که می توانید علاوه بر فروشگاه های مختلف در این مرکز، از رستوران معروف پسران کریم در برج آلتون دیدن نموده و غذای خود را نوش جان کنید.

با رزرو هتل مشهد در هر جای شهر مشهد می توانید از طریق تاکسی های بی سیم آلتون رفت و آمدی آسان به هتل مورد اقامتتان داشته باشید. بیشتر مسافرانی که به مشهد سفر می کنند، علاقه به رزرو هتل نزدیک حرم دارند، پاساژ ها و مراکز خرید که در مناطق مختلف شهر بنا شده اند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امکان گشت و گذار را برای شما فراهم می آورند. برای دسترسی آسان به برج تجاری آلتون، می توانید از قطار بین شهری که در ایستگاه شریعتی مقصد شماست، استفاده کنید همچنین تاکسی و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی آسان به این پاساژ و دیگر پاساژ های شهر مشهد را برایتان فراهم می آورند.

برج آلتون

برای انتخاب و رزرو هتل مشهد و تور مشهد می توانید با مراجعه به های هتل اقامت ماندنی را در بهترین هتل های مشهد تجربه نمایید. همچنین با گشت و گذار ، در مراکز خرید متنوع مشهد از اجناس با برترین برند های داخلی و برند های خارجی خریداری کنید و یک خرید مطمئن را در مراکز خرید متنوع این شهر تجربه کنید





:: برچسب‌ها: هتل 5ستاره مشهد , هتل های مشهد , رزرو هتل های مشهد , رزرو هتل مشهد , رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: